ثبت رکورد جدید
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

ثبت رکورد جدید در پروژه آهن و فولاد غدیر ایرانیان

گذر از رکورد ۱۱۳ روز تولید پیوسته واحد بدون توقف برنامه ای 

با توجه به اهداف از پیش تعیین شده واحد مبنی بر حفظ حداکثر زمان تولید واحد به همراه حداکثر زمان در دسترس بودن تجهیزات، روند جدید برنامه ریزی واحد در راستای کاهش توقفات که از ابتدای سال ۹۷ آغاز شده بود ادامه یافت و انجام توقفات به صورت ماهیانه با برنامه ریزی جهت انجام توقفات واحد بر مبنای نیاز واحد جایگزین شد. با تدوین و اجرای برنامه ریزی دقیق و کاربردی موفق شدیم با رعایت کامل موارد ایمنی و بدون وقوع هیچگونه حادثه فردی یا تجهیزاتی، بار دیگر موفق به ثبت رکورد جدید در زمان تولید پیوسته واحد بدون هیچگونه توقف برنامه ای شویم.

مهندس منوچهری (مدیر بهره برداری پروژه غدیر ایرانیان) با بیان این مطلب و قدردانی از تلاش همه جانبه کلیه همکاران و تشکر از حمایتها و اعتماد مدیران ارشد واحد افزود:

افزایش زمان در دسترس جهت حفظ تولید پیوسته واحد، مستلزم کنترل دقیق وضعیت تجهیزات در طول زمان بهره برداری و برنامه ریزی و ارائه راهکارهای تعمیراتی جهت انجام حداکثر امور در حین بهره برداری، بدون توقف واحد است. طبق برنامه از پیش تعیین شده، در سال ۷۶۰ ساعت جهت توقف واحد به منظور انجام تعمیرات پیش بینی می شود که با توجه به هدف گذاری واحد از سال ۹۷، این زمان هر سال کاهش داده شد.

بدیهی است کاهش زمان توقفات تعمیراتی منجر به افزایش زمان در دسترس جهت تولید و به دنبال آن افزایش میزان تولید محصول خواهد شد. با اجرای هدف گذاری جدید موفق شدیم در سال ۹۸ به  مدت ۱۱۳ روز بدون هیچگونه توقف برنامه ای، تولید پیوسته واحد را حفظ کنیم که دستاورد قابل توجهی بود. هم اکنون با تلاش و همدلی همکاران شاغل در کلیه واحدها، موفق به رد شدن از رکورد قبلی و ثبت رکورد جدید تولید پیوسته واحد بدون هیچگونه توقف برنامه ای به مدت ۱۳۱روز در تیرماه ۱۴۰۱ شدیم. لذا دستیابی به این موفقیت را به همکاران دلسوز و پرتلاش در کلیه واحدها تبریک عرض نموده و برای یکایک دوستان آرزوی بهروزی دارم.

 

 

این خبر را به دوستان خود اطلاع دهید.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...